Защитени ли са правата ни, когато купуваме от сайтове за колективно пазаруване?

В предаването
Части от предаването
Всички броеве

Хотел в Поморие отказва да приеме туристи, които са си резервирали стаите през сайт. Защо - вижте какво сподели пред Юлия Стефанова за "Денят започва" един от потърпевшите - Николай Стойнов от София.  Вместо вече да стяга куфарите за морето, Николай е принуден да търси място за почивка в последния момент. Още преди месец резервирал стаи в хотел в Поморие - за негово семейство и за още две, с които е трябвало да изкарат лятната си отпуска.

vlcsnap-2014-07-16-08h19m12s183"Всичко беше наред  -платихме си, до няколко дни след това, когато ни се обадиха и ни помолиха да си изтеглим парите, защото няма да ни настанят. Поради причината, че шефовете са решили, че могат да си продадат стаите на по-висока цена!", разказва той.

 

 

Въпреки това туристите не изтеглили парите. Обяснили на служителите в хотела, че отпуската им е планирана отдавна и няма да се откажат от офертата.

"Те казаха, че щом държим - ще ни настанят! И 2 седмици след това, т.е. сега в петък, ми се обадиха и ни казаха - защо не сте си изтеглили парите?! Ние им припомнихме, че са ни обещали, че ще ни настанят. Те казаха - няма такова нещо. Изтеглете си парите. Няма да ви настаним. Реакцията беше - мислите ли, че ще се чувствате добре, ако дойдете при нас! И аз попитах - защо да не се чувстваме добре?! Това заплаха ли е?! Ми не, но просто няма да се чувствате добре, ако дойдете, така че си изтеглете парите!", продължава разказа си  Николай Стойнов.

След като бил принуден да изтегли парите си, Николай подал сигнал до Комисията за защита на потребителите. И докато чака отговор от тях, продължава да търси подходящо място за лятната си ваканция, която започва в края на седмицата.

Случая коментира в студиото на "Денят започва" Богомил Николов от асоциацията "Активни потребители".  Услугите, свързани с настаняване, много често възникват всякакъв вид проблеми - и не само в България, а и по целия свят, като дублирани резервации или човек е запазил стая с изглед към морето, но получава друга, заяви той.  Сайтовете за колективно пазаруване са много внимателни с кого работят и когато имат клиенти, които могат да създават проблеми на  потребителите, отказват да работят с тях - това е един много ефективен филтър.  Хитруване на дребно като това винаги се връща негативно на бизнеса, каза още Богомил Николов.

 

 

Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад