Крайният срок за изпращане на предложенията е 5 юли 2018 година.

Споделете с приятели


1. Цел

Създаване на нов графичен знак на БНТ.

2. Компоненти

а) Основен графичен знак на телевизията.

Логото на БНТ трябва да бъде в основата на корпоративната идентичност на телевизията и да символизира обществената ѝ функция, нейните традиции и цели като национална институция и най-обективен източник на информация.

б) Графични знаци на четирите програми (БНТ 1, БНТ 2, БНТ 3 и BNT World), производни на основния графичен знак или свързани с него. Логата на четирите канала трябва да отразяват техните особености:

БНТ 1 – политематичен профил с акценти върху новините, силната публицистика и документалистика, източник на достоверна и обективна информация, който образова и забавлява;
БНТ 2 – политематичен профил с културно-образователна насоченост;
БНТ 3 – специализиран профил със спортно-развлекателна насоченост;
BNT World – политематичен профил, излъчващ програма за българите в чужбина.

3. Целева група

Всеобхватната аудитория на БНТ, без разлика от възраст, пол и социален статус.

4. Задължителни елементи

Графичните знаци трябва да бъдат оригинални и разпознаваеми, с възможност за разнообразни приложения (от телевизионния екран до визитната картичка). Основният графичен знак трябва да може да се използва с абревиатурата БНТ или без нея. Няма ограничения за използваните шрифтове или цветови решения.

5. Формат

Предложенията трябва да бъдат представени в PDF.

6. Условия за участие

Няма ограничения за участниците и за броя предложения, представени от един участник. Българската национална телевизия си запазва правото да избере един или повече проекти, които в най-голяма степен съответстват на обществената ѝ функция и програмна насоченост.

7. Срок

Крайният срок за изпращане на предложенията е 5 юли 2018 година.

8. Адрес

Предложенията трябва да се изпращат на имейл logo@bnt.bg или на адрес: Българска национална телевизия, ул. „Сан Стефано“ 29, София 1504, заедно с две имена на участника и адрес за обратна връзка.