Вил Мари

От "случайността" никой не е избягалДрама

За продукцията

Режисьор Ги Едоан

В ролите: Моника Белучи, Паскал Бюсиер, Альоша Шнайдер, Патрик Ивон и др.

Няколко семейни и служебни двойки са зависими от събитията в един общ момент, които поставя избягваните въпроси в техния живот досега...

Във втория си филм канадският режисьор Ги Едоан се опитва след 12 години да повтори темата от "Четиридесет и шестата минута преди полунощ" /2003/ и "21 грама"/2003/ - за силата на "съдбовната случайност".

Името на болница дава заглавието на мозайка от различни герои, свързани с нощен инцидент, който поставя срок за закъснели решения. Добавена е формата на "филм във филма" и преднамерената носталгия към "ноар"-а в киното от 50-те в Европа или на "бел епок" в Америка. Реално е времето на нощта /и джаза/, заради което Моника Белучи старателно се опитва да изглежда като Жана Моро тогава - едновременно възхитителна и слаба.

На автобусната спирка Тома Бернар е свидетел на самоубийството на млада жена. Студент по архитектура, той пътува към летището за среща след 3-годишна раздяла със своята знаменита майка - актрисата Софи Бернар. Тя пристига за снимки в нов филм на бившия си любовник. Докато Софи се опитва да се свърже със сина си, в болница "Вил Мари " нощната сестра Мари Сантер е недоволна, очаквайки връщането на линейката с дежурните Беноа и Пиер - те не са успели да спасят жертвата на спирката. И тримата медицински работници бягат от нещо днес заради друго от вчера.

Семейство Бернар - също. След 3-годишна раздяла, на поредния си рожден ден, Тома очаква момента за въпроса - кой е неговият баща. Отговорът е във филма, който се снима...

*Златна Романова


Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад