Важна ли е публиката? Битката за потребителите на култура

В предаването
Части от предаването
Всички броеве

Нели Стоева се позова на изследване на НСИ, според което изключително много намаляват публиките и това води до постоянна битка за тях. Това изследване включва зрителите на представления на живо, зрителите за кино, за културни забележителности, читателите на книги, липсва цялото дигитално потребление, коментира Нели Стоева. Обърна внимание, че моделите и формите на културно потребление се променят, а статистиките ни това не успяват да уловят и затова изглежда, че потреблението постоянно намалява, а в действителност съвременните хора са тези, които потребяват най-много култура изобщо.

Диана Андреева отбеляза, че в София, може да се каже, има свръхпредлагане, повече културни събития има в големите градове на страната. На въпроса кой трябва да се грижи за аудиторията, Андреева посочи, че това е регламентирано в Конституцията - всеки гражданин има достъп до култура и изкуство. "Развитието на аудиторията е задача на Министерство на културата, задача на общините в Р България, но и всички създатели на културни дейности трябва да имат идеята, че това, което те създават, трябва да стигне до потребителите", отбеляза Диана Андреева.

Вижте цялата дискусия във видеото.

Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад