Транспортни схеми и обвинения от левицата. Говори Георги Свиленски

В предаването
Части от предаването
Всички броеве

"Преди 8 години бяха сключени тези договори и беше обяснявано, че тъй като Столична община няма възможност да купува собствени транспортни средства, в случая автобуси, трябва да бъдат концесионирани на частни превозвачи", каза Свиленски.

"След 8 години ние всички сме свидетели, че България и София има достъп до Европейски средства и бяха закупени много автобуси в Столична община именно с такива средства. Цялото ръководство на Столична община много добре знае, че тази година изтича този 8-годишен договор и сега мотивите за продължаването с още 2 години на този договор да бъде това, че Столична община или Столичен автотранспорт нямат възможност да предложат нови автобуси, нали разбирате колко е несъстоятелно, няма как ти да знаеш от 8 години, че този договор ще изтече 2017 г., да не си предприел никакви действия и сега да кажеш на столичани обстоятелствата са форсмажорни и трябва да продължим договор, по който да платим около 36 млн. лв. Това е цената 120 чисто нови автобуса", продължи той.

"Защо досега ръководството на Столична община не е предприело абсолютно никакви действия за това да бъде обновен допълнително парка", каза Свиленски.

Вижте целия разговор във видеото.

Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад