Семиотика - между академичното и прагматизма

В предаването
Части от предаването
Всички броеве

Цялата хуманитаристика живее в трудни времена и се търсят начини как да се каже нещо значимо за света, който ни заобикаля. Благодарение на тези усилия са изведени изводи, че светът става все по-семиотичен, доколкото все повече комуникацията и информацията заместват много от реалните неща. Там където повече мислим, гледаме и комуникираме, вместо да правим нещата, там семиотиката е все повечце в свои води. Една от най-значимите области на съвременния живот, в който комуникацията все повече доминира, това е потреблението, консумацията, рекламата. Семиотиката води и до критични възгледи на това нещо и колко сме зависими от тези неща могат да бъдат онагледени с инструменти на семиотиката, но също така има възможност и студентите да се обучават в механизмите, с които да се комуникира по-добре, да се изграждат тези малки митологии около марките, които са много важни, за да могат те да проникнат на фона на една много конкурентна среда.

Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад