РЕКЛАМА

Култура.БГ | Рекламата - отражение на това, което се случва около нас | Части от предаването - 9

Реклама и еротика 01:12:35

БНТ 1 | 29.05.2018 | Култура.БГ

Реклама и еротика

Реклама и еротика
Роналд Рудол възхитен от студентите в НАТФИЗ 00:04:10

БНТ 1 | 29.05.2018 | Култура.БГ

Роналд Рудол възхитен от студентите в НАТФИЗ

Роналд Рудол възхитен от студентите в НАТФИЗ
Пролетен базар на книгата 2018 00:07:30

БНТ 1 | 29.05.2018 | Култура.БГ

Пролетен базар на книгата 2018

Пролетен базар на книгата 2018
"Баядерка" на търновска сцена 00:03:19

БНТ 1 | 29.05.2018 | Култура.БГ

"Баядерка" на търновска сцена

"Баядерка" на търновска сцена
Рекламата - отражение на това, което се случва около нас 00:15:22

БНТ 1 | 29.05.2018 | Култура.БГ

Рекламата - отражение на това, което се случва около нас

Рекламата - отражение на това, което се случва около нас
Изкуство и технологии: ще отнемат ли мечтите ни 00:15:02

БНТ 1 | 29.05.2018 | Култура.БГ

Изкуство и технологии: ще отнемат ли мечтите ни

Изкуство и технологии: ще отнемат ли мечтите ни
Холандското трио Tin Men and the Telephone включи България в турнето си 00:14:45

БНТ 1 | 29.05.2018 | Култура.БГ

Холандското трио Tin Men and the Telephone включи България в турнето си

Холандското трио Tin Men and the Telephone включи България в турнето си
Концертът “Открий България” в Рим 00:04:52

БНТ 1 | 29.05.2018 | Култура.БГ

Концертът “Открий България” в Рим

Концертът “Открий България” в Рим
"Нестинарка" на сцената на Държавна опера-Стара Загора 00:04:05

БНТ 1 | 29.05.2018 | Култура.БГ

"Нестинарка" на сцената на Държавна опера-Стара Загора

"Нестинарка" на сцената на Държавна опера-Стара Загора

Неписано правило е, че "сексът продава" и големите рекламни кампании съвсем безсрамно често разчитат на него.

Има три неща, които ни влияят по най-бързия начин. Това са гладът, страхът и сексът. Рекламата е отражение на това, което се случва около нас, твърди Павлина Бонева.
Човечеството еволюира и в момента сме свидетели на най-голямата промяна в разговора между половете. Темата в рекламите затихва, защото този голям разговор още не е приключил. Сексът спира да бъде толкова важен при съжителството. Хората ще търсят много повече своята сродна душа, отколкото традиционния сексуален партньор. И рекламата ще изчака всичко това да мине, защото тя следва, не води, коментира Мартин Димитров.
В рекламата винаги ще има място за еротика под една или друга форма. Това просто продава, обясни Стефан Икога.
Правилото "сексът продава" продължава да важи. Не вярвам, че ще избягаме от секса в рекламите и не можем да обвиняваме рекламите в сексуално насилие. Рекламите можем да ги обвиняваме в насилие на глупостта, заяви Радослав Бимбалов.

Рекламата - отражение на това, което се случва около нас
"Култура.БГ" | "Реклама и еротика" - 29.05.2018

РЕКЛАМА