Реклама и хазарт - новите предложения

В предаването
Части от предаването
Всички броеве

"Ние на практика, макар че имаме формално забрана за пряката реклама, нямаме например забрана за непряката. Освен това при забраната за пряката реклама в нашия режим имаме свободно обявяване на спечелилите участници и размер на спечелените суми. В някои държави, например, в Италия рекламите на тези игри се развиват в часовия полюс между 22:00 и 7:00 часа", каза Христиан Митев.

В България рекламата е уредена в Закона за хазарта. Пряката реклама е забранена. Пропускате, че имаме и акт за саморегулация, което са етичните правила за реклама и търговска комуникация на хазартни игри от Националния съвет за саморегулация, което пък ползва добрите практики дългогодишни на европейските страни и там вече граничим с етичния контрол на рекламата на хазарта, каза Даниел Данов, юрист.

Християн Митев, подчерта , че единственото нещо, което искат да отпадне, е обявяването на печалбите и на спечелилите.

"Ако се елиминират тези елементи, лотарията е такъв тип хазартна дейност, която зависи изцяло от продажбата на много билети, за да могат да се избият парите, което изисква някаква много по-сериозна отколкото при игралните зали реклама по дефиниция, то рекламата винаги ще е по-голяма отколкото на друг тип хазарт. От тази гледна точка аз не мисля, че ако се забрани почти изцяло да се правят каквито и да е реклами, ще бъде рентабилен този бизнес", каза Георги Вулджев, икономист.

Вижте цялата дискусия във видеото.

Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад