РЕКЛАМА

Сутрешен блок | Плановете за развитие на БДЖ | Части от предаването - 16

Сценарии за "Брекзит" - какво следва за британците и Европа?

БНТ 1 | 16.01.2019 | Сутрешен блок

Сценарии за "Брекзит" - какво следва за британците и Европа?

Сценарии за "Брекзит" - какво следва за британците и Европа?
Училище за русалки 00:01:42

БНТ 1 | 16.01.2019 | Сутрешен блок

Училище за русалки

Училище за русалки
Камера за разпознаване на лица в шведските гимназии 00:01:32

БНТ 1 | 16.01.2019 | Сутрешен блок

Камера за разпознаване на лица в шведските гимназии

Камера за разпознаване на лица в шведските гимназии
Ще има ли промяна в критериите за прием в яслите и детските градини в София? 00:02:02

БНТ 1 | 16.01.2019 | Сутрешен блок

Ще има ли промяна в критериите за прием в яслите и детските градини в София?

Ще има ли промяна в критериите за прием в яслите и детските градини в София?
Животът в мрежата: Сняг, лед и дупки 00:03:54

БНТ 1 | 16.01.2019 | Сутрешен блок

Животът в мрежата: Сняг, лед и дупки

Животът в мрежата: Сняг, лед и дупки
Плановете за развитие на БДЖ 00:02:24

БНТ 1 | 16.01.2019 | Сутрешен блок

Плановете за развитие на БДЖ

Плановете за развитие на БДЖ
Истории от архива: 16 януари в архивите на БНТ 00:02:25

БНТ 1 | 16.01.2019 | Сутрешен блок

Истории от архива: 16 януари в архивите на БНТ

Истории от архива: 16 януари в архивите на БНТ
Арт посоки 00:01:58

БНТ 1 | 16.01.2019 | Сутрешен блок

Арт посоки

Арт посоки
Памук на Луната 00:07:53

БНТ 1 | 16.01.2019 | Сутрешен блок

Памук на Луната

Памук на Луната
Опашки пред социалните служби в Пловдив за безплатни винетки за инвалиди 00:13:16

БНТ 1 | 16.01.2019 | Сутрешен блок

Опашки пред социалните служби в Пловдив за безплатни винетки за инвалиди

Опашки пред социалните служби в Пловдив за безплатни винетки за инвалиди
Какво следва за британците и Европа? 00:13:53

БНТ 1 | 16.01.2019 | Сутрешен блок

Какво следва за британците и Европа?

Какво следва за британците и Европа?
Резултати в изборния ден. Ще повлияе ли на вота новото законодателно предложение 00:12:38

БНТ 1 | 16.01.2019 | Сутрешен блок

Резултати в изборния ден. Ще повлияе ли на вота новото законодателно предложение

Резултати в изборния ден. Ще повлияе ли на вота новото законодателно предложение
НС ще гласува предложението на кабинета за започване на преговори за F-16 00:03:03

БНТ 1 | 16.01.2019 | Сутрешен блок

НС ще гласува предложението на кабинета за започване на преговори за F-16

НС ще гласува предложението на кабинета за започване на преговори за F-16
Паметник на Отто Биелигк в двора на "Пирогов" 00:03:07

БНТ 1 | 16.01.2019 | Сутрешен блок

Паметник на Отто Биелигк в двора на "Пирогов"

Паметник на Отто Биелигк в двора на "Пирогов"
Проф. Асен Балтов: Неосигурените пациенти са със 17% повече спрямо 2017 г. 00:12:21

БНТ 1 | 16.01.2019 | Сутрешен блок

Проф. Асен Балтов: Неосигурените пациенти са със 17% повече спрямо 2017 г.

Проф. Асен Балтов: Неосигурените пациенти са със 17% повече спрямо 2017 г.
Столична община подготвя нови критерии за прием в детските градини​ 00:07:18

БНТ 1 | 16.01.2019 | Сутрешен блок

Столична община подготвя нови критерии за прием в детските градини​

Столична община подготвя нови критерии за прием в детските градини​

БДЖ няма да закрива нито линии, нито работници. Това реши новото ръководство на железниците. Какво е финансовото състояние на холдинга и какви промени се планират?

Новото ръководство на БДЖ призна пропуските.

Никола Василев, изпълнителен директор, БДЖ: Както знаете никой не е доволен от това, че пътува с БДЖ.

За миналата година 717 влака не са стигнали там, за където са тръгнали. А закъсненията сумарно за цялата година са 430 000 минути. Което прави почти 300 дена или 43 седмици чакане. Една от причините според новото ръководство е недостигът на влакове. Такива обаче в следващите 5 години не могат да бъдат купени.

Григори Григоров, председател на Съвета на директорите, БДЖ: Трябва да е ясно, че компанията работи в ситуация на ограничен ресурс.

БДЖ дължи на Национлана компания железопътна инфраструктура 80 млн. лв. А счетоводната печалбата за 2018-та година е 10 млн. Затова се мисли за наемане на нужните 20 локомотива и 50 вагона, което би струвало 2 милиона за година.

Никола Василев, изпълнителен директор, БДЖ: Опитваме се да изкараме БДЖ от 19-ти век.
Григори Григоров, председател на Съвета на директорите, БДЖ: Поставяне на началото на дигитална трансформация, въпреки че това може да звучи малко като оксиморон за БДЖ.

По-добро отношение към пътниците, възможност да следят информацията за движението в реално време и довършване на започнатото:

Никола Василев, изпълнителен директор, БДЖ: Завършване на прословутата система за закупуване на билети.

Всички 8500 служители в БДЖ могат да бъдат спокойни. Съкръщение на работещи няма да има. Една от целите на новото ръководство е да подобри условията им на труд.

Никола Василев, изпълнителен директор, БДЖ: Искаме хората, които работят за БДЖ да се чувстват добре - първо. И второ - да се чувстват горди, че работят за БДЖ.

За ремонт на локомотивите - конкурсът за обществена поръчка е прекратен.Защото имало само един участник, което не гарантирало конкурентна среда. А планираните 59 средни ремонта на наличните влакове, железниците ще се опитат да извършат сами.

Плановете за развитие на БДЖ
"Сутрешен блок" | "Сценарии за "Брекзит" - какво следва за британците и Европа?" - 16.01.2019

РЕКЛАМА