На тържествена церемония снощи (4 декември 2018 г.) бяха връчени Годишните награди за благотворителност и корпоративна социална отговорност „Златно сърце“.

Споделете с приятели


Инициативата на списания „Business Lady“ и „Bulgaria Business Review“ цели да възнагради морално усилията на компании и отделни личности, допринесли за реализирането на обществено значима кауза. Наградите са заслужено публично признание за социалната отговорност на институции, бизнес, медии и неправителствени организации.

За първи път в петгодишната история на конкурса е номинирана не отделна кампания или инициатива на обществената телевизия, а новата програмна линия на БНТ2 – „Знание.БГ“. Специализираният образователен блок е посветен на актуалните теми в българското образование, на примерите за успешни решения на местно ниво и дава възможност за изява на различни мнения и идеи. „Знание.БГ“ е творчески продукт на колегите от телевизионните центрове на БНТ в Пловдив, Варна, Русе и Благоевград.

Отличието на БНТ бе връчено от заместник-министъра на културата г-жа Амелия Гешева. Директорът на „БНТ Свят и региони“ г-жа Геновева Момчева подчерта, че новият профил на БНТ2 е фокусиран върху постиженията на културата и образованието, като една от най-важните инвестиции в бъдещето на нацията.

Сред носителите на тазгодишните награди „Златно сърце“ е и председателят на Народното събрание г-жа Цвета Караянчева, която е патрон на инициативния комитет за честване на 170-та годишнина от рождението на Христо Ботев.

Тази година наградите „Златно сърце“ привличат общественото внимание към кампании и инициативи, насочени към обучението и професионалното образование на децата и младите хора, на тяхното професионално развитие в България.

През 2016 г. БНТ бе отличена с приза „Златно сърце“ за кампанията „Дари кръв“, а през 2017 г. наградата получи инициативата в подкрепа на българските училища в чужбина – „Прозорец към Родината“.