Кой прави промяната в България?

В предаването
Части от предаването
Всички броеве

Стартира второто издание на кампанията "40 до 40". Нейната цел е да показва успешни примери на млади хора с различни професии, идеи и амбиции, чиито истории да бъдат вдъхновение за други. Повече за кампанията, нейната цел и постигнатите резултати от първото издание разкриха нейният инициатор и главен директор на "Дарик Радио" Константин Вълков, галеристът и организатор на "Нощ на музеите и Галериите" в Пловдив Веселина Сариева, създателят на entrepreneur.bg Никола Янев и предприемачът Боян Бенев.

Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад