РЕКЛАМА

Денят започва с култура | Кое е образованието за професиите на бъдещето? | Части от предаването - 6

Какво строим и какво разрушаваме в София? 01:11:18

БНТ 1 | 13.04.2017 | Денят започва с култура

Какво строим и какво разрушаваме в София?

Какво строим и какво разрушаваме в София?
Изложба на български архитектурен модернизъм 00:05:28

БНТ 1 | 13.04.2017 | Денят започва с култура

Изложба на български архитектурен модернизъм

Изложба на български архитектурен модернизъм
Заключителен концерт на майсторския клас на Дарина Такова 00:05:28

БНТ 1 | 13.04.2017 | Денят започва с култура

Заключителен концерт на майсторския клас на Дарина Такова

Заключителен концерт на майсторския клас на Дарина Такова
Има ли място за небостъргач в полите на Витоша? 00:22:41

БНТ 1 | 13.04.2017 | Денят започва с култура

Има ли място за небостъргач в полите на Витоша?

Има ли място за небостъргач в полите на Витоша?
Книгата "София - идеология, градоустройство и живот през социализма" 00:12:36

БНТ 1 | 13.04.2017 | Денят започва с култура

Книгата "София - идеология, градоустройство и живот през социализма"

Книгата "София - идеология, градоустройство и живот през социализма"
Кое е образованието за професиите на бъдещето? 00:19:27

БНТ 1 | 13.04.2017 | Денят започва с култура

Кое е образованието за професиите на бъдещето?

Кое е образованието за професиите на бъдещето?

В София се проведе мащабна конференция на тема кои са професиите на бъдещето и подготвени ли са българските ученици за тях. Тази дискусия продължи и в студиото на "Денят започва с култура" с участието на образователният експерт Гари Стейджър, изпълнителният директор на Института за глобално образование на бъдещето Марк Пренски, преподавателят по природни науки Йордан Ходжев и Александър Ангелов - управител на Център за творческо обучение.

Стойността на бъдещото образование се състои в това, че ще помогне на младите хора да променят света, да го усъвършенстват, каза Марк Пренски.

Гари Стейджър сподели, че в работата си създава преживявания за учениците си, които да ги подготвят да решават проблемите си и да се справят със ситуации, които не са били предвидени. Пред децата се откриват невероятни възможности да знаят нещата и да знаят как да ги вършат, добави той.

Това, което правим в училище, трябва да заприлича на това, което правим след училище. Хората, които са научени да работят, никога няма да са си губят времето на кафе и после да се чудят какво да правят вечер, каза Йордан Ходжев.

Според Александър Ангелов в образованието преходът е неизбежен и колкото е по-бърз той, толкова по-добре. Почти всяка образователна система у нас изостава от трендовете на развитие на обществото и технологиите, заяви той и допълни, че промяната в училище нещата трябва да се правят по нов начин, а не нещо старо да заменяме с ново, но същото.

Кое е образованието за професиите на бъдещето?
"Денят започва с култура" | "Какво строим и какво разрушаваме в София?" - 13.04.2017

РЕКЛАМА