Как виртуално можем да учим история?

В предаването ще видите:

В предаването
Части от предаването
Всички броеве

При стартирането на играта на на екрана на телефоните и таблетите излиза карта с местата на кодовете. Щом стигнат до тях потребителите ги сканират. Така получават пълна информация и детайлни изображения за мястото. Посетителите трябва да сканират 10 кода без значение от поредността. После ще трябва да отговорят правилно и на въпрос, който играта ще им предложи. Въпроси ще се зареждат до получаване на първи правилен отговор.

Габриел Атанасов: "Трябва да се отиде до определена локация, откъдето се сканира QR код и се извлича дадена информация. Разстоянието е не повече от километър-два, като това е едно обезопасено място, където те могат да минават, да тичат през поляни, така че да няма опасност.
Радостин Емануилов: "Когато играта се завърши, децата ще получават чаша с логото на играта и на паметника и още някакви предметни награди."

Изобретателите са помислили и за още нещо. Играта да бъда достъпна за всеки.

Габриел Атанасов: "Играта се разпространява напълно безплатно, ние не печелим от нея… Идеята е да популяризираме паметника и нашия град."

Радостин Емануилов: "Доста игри са направени по този начин, понеже младите хора постоянно използват телефоните си и това ги привързва към тях. Чрез тях по-лесно възприемат информацията."

Като истински екип са си разделили дейностите, за да се получи атрактивният
продукт. Единият е мислил върху дизайна, другият е съсредоточил усилията си върху
функционалността.

Радостин Емануилов: "Аз като цяло съм направил функционалността, когато потребителят отвори телефона да покаже неговото местоположение, сканирането на кодовете, изкарването на различните въпроси
информацията."
Габриел Атанасов: "Аз отговарям само за дизайна, от там се разпределя на user experience user interface. Направил съм user interface, графичността и user experience къде да е разположен, за да е удобен за потребителите."

Радостин Емануилов: "Създаването на една игра е много вълнуващ процес, особено, когато се публикува и потребителите кажат тяхното мнение за играта."

Ангел Ангелов, учител по програмиране: "Изследователските задачи, с които ангажирам моите ученици, всъщност ги подготвят за живота. Всяка една задача изисква своето проучване, своето планиране след това реализация. Връзката с програмирането е много тясна и използваме интереса им към самото програмиране, за да учат и история."

Учениците са направили още познавателни приложения, свързани с химията, физиката и изучаването на езици.

Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад