Как да потърсим правата си при анулиран или отменен полет?

В предаването ще видите:

В предаването
Части от предаването
Всички броеве

Поради лошите метеорологични условия има доста проблеми с полетите. Именно затова е предвидено европейско законодателство. При отменени и закъснели полети, недопускане на борда на самолет всички пътници са защитени, така че техните права да бъдат в най-голяма степен изпълнени.

Когато полетът е отменен поради лоши метеорологични условия, пътникът трябва да се е явил навреме на гишето за излитане. Авиокомпанията е длъжна да уведоми пътника максимално бързо, когато стане ясно, че полетът ще бъде отменен.

Самите пътници трябва да знаят, че още на място следва да претендират, при отменен полет, на първо място, за премаршрутиране и ако това не ги устройва, да се откажат да пътуват и да си получат парите за билета обратно.

Компанията трябва да осигури, освен информация за техните права и кога ще се осъществи другият полет, и грижи – закуска, обяд, вечеря в периода на изчакването, хотел, както и транспорт от летището до хотела и обратно.

Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад