Игнат Арсенов: Има ръст на жалбите на ощетени от авиокомпаниите

В това издание на предаването:

В предаването
Части от предаването
Всички броеве

"Той се дължи от една страна на увеличаване на броя на полетите, а от друга – хората все повече знаят правата си", допълни Арсенов.

Той обясни още, че ако полетът е отменен или ни е отказан достъп на борда, имаме право на обезщетение в зависимост от разстоянието. Парично обезщетение се дължи само при закъснение над 3 часа.

"Когато проблемът в полета е предизвикан от обстоятелства, които са извън контрола на авиокомпанията – обилни снеговалежи, големи мъгли, тогава тя не дължи допълнителното парично обезщетение. Но трябва да получим храна, хотел и транспорт до него за сметка на компанията", посочи Арсенов.

Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад