"#Европа" показва успешни рецепти за бизнес и туристически интерес

В седмицата на лятното слънцестоене предаването „#Европа“ разказва за една от най-актуалните тенденции в пътуванията – посещенията на кинодестинации.

14:59, 21.06.2019
#Европа показва успешни рецепти за бизнес и туристически интерес

Вечният град може да придаде особено романтично очарование на всяко пътуване, ако погледнете на фонтана „Ди Треви“ или пиаца „Испания“ с очите на героите от „Римска ваканция“ или „Сладък живот“. По знаменитите стълби са потраквали токчетата на Одри Хепбърн, Моника Вити, Анук Еме и Гуинет Полтроу докато Мат Деймън, Ален Делон и Марчело Мастрояни ги изпращат с очи.

Залезът над залива Ха Лонг завинаги ще остане пред погледа на Катрин Деньов в „Индокитай“, а малките улички на Златна Прага- декор на киношедьовъра „Амадеус“.

Още преди на екран да се появи филмовата версия на „Шифърът на Леонардо“, в Париж се предлагаха екскурзии по местата, в които се разиграват събитията от заплетения сюжет. Посетителите на Замъка Алник, където са заснети сцените в училището за магия и вълшебство „Хогуортс“, нарастват със 120% след премиерата на хитовата поредица за Хари Потър, а новозеландският парк Тонгариро придобива световна популярност именно като страната на злото Мордор от „Властелинът на пръстените“.

Специално за „#Европа“ Биляна Бонева и Анна Андреева разкриват хърватските забележителности, които привличат феновете на „Игра на тронове“.

Съвременна инфраструктура, отлично обслужване и множество забележителности са част от ключовете към успеха, който бележи през последните години туризмът на Полша. За останалите – разказват Милена Кирова и операторът Станислав Ангелов.

Възможностите, които членството в ЕС предоставя за стартиране и развитие на бизнес инициативи са много, но всяка от страните се възползва от тях в различна степен. Тази неделя в „#Европа“ предприемачът Тодор Балабанов и репортерката Ива Стойкова разказват за една от тях –програмата „Еразъм за млади предприемачи“.

По данни на Евростат англичаните са сред гражданите на ЕС, които работят най-много - 43 часа седмично, само час по-малко от тях в класацията се нареждат гърци и кипърци. Най-кратката работна седмица е в Дания. Предаването „#Европа“ ще представи и данните от изследване на „Галъп Интернешънъл“, за удовлетвореността на европейците от работата и заплащането.

Предаването „#Eвропа“ се осъществява в рамките на Проект „Европа“ с финансовата подкрепа на Европейския парламент.

Гледайте „#Eвропа“ тази неделя (23 юни) от 12,30 по БНТ1!


Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад