СЕКТОР „ИНФОРМАЦИОННИ ТЕХНОЛОГИИ”

Споделете с приятели


1.Изисквания за заемане на длъжността:

1.1. Минимално изискване за завършено образование – висше техническо, математическо с образователно – квалификационна степен – „Бакалавър”

1.2 Професионален опит – минимум 6 месеца.

1.3 Специфични изисквания:

    • Инсталация, настройки и поддръжка на операционни системи Windows версии XP.7.10 pro, на офис софтуер Microsoft office;
    • Инсталация – настройки и поддръжка на клиенти на антивирусен софтуер, пощенски клиенти outlook, thunderbird, FTP клиенти;
    • Инсталация – настройки и поддръжкана VPN клиенти, електронни подписи
    • Инсталация – настройки и поддръжкана интернет браузери Windows Internet Explorer, Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome;
    • Архивиране и възстановяване на данни;
    • Добро владеене на английски език, работа с техническа документация.

2. Начинът на провеждане на подбора е:

    2.1 Първи етап – предварителен подбор по документи;

    2.2 Втори етап – интервю-събеседване с членовете на комисията по теми, свързани с дейността на сектора.

3. Кандидатите трябва да представят:

3.1 Заявление, в което се посочва длъжността, за която кандидатстват;

3.2 Професионална автобиография (CV, включително адрес и телефон за контакти);

3.3 Копие от диплома за завършено висше образование;

3.4 Копие от сертификат за степен на владеене на английски език;

3.5 Копие на трудова/служебна книжка и други документи, удостоверяващи трудовия стаж/ професионалния опит;

3.6 Копия на документи за завършени допълнителни курсове за повишаване на квалификацията, ако има такива;


*Документите да бъдат подадени на български език, а издадените в чужбина се представят в легализиран превод на български език, след необходимото признаване и легализация от съответните оправомощени органи в Република България.

4. Документите за участие в подбора се подават по пощата на адрес:

гр. София – 1784, бул.”Цариградско шосе” № 111, /зад The Mall/, БНТ, за отдел „УЧР” или лично в отдел „УЧР”, ет.2, стая № 206 на същия адрес;

телефон за връзка – 02/814-27-34

5. Срокът за подаване на документите е до 22 февруари 2019г. – 17.00 часа, като задължително се отбелязва – pа подбора за длъжността ”Системен администратор” в сектор „Информационни технологии” на БНТ.

6. След провеждане на първия етап – предварителен подбор по документи, допуснатите кандидати ще бъдат поканени за участие във втория етап – интервю - събеседване.