Споделете с приятели


  1. Изисквания за заемане на длъжността:
    • Минимално изискване за завършено образование – средно-специално или висше образование;
    • Професионален опит – минимум 2 години;
    • Компютърна грамотност – Microsoft office, Excel, електронна поща
    • Познания в изискванията за стопанска кореспонденция
  2. Предимство на кандидатите дават:
    • Владеене на чужд език;
  3. Начинът на провеждане на подбора е:
    • Първи етап – предварителен подбор по документи;
    • Втори етап – интервю/събеседване с членовете на комисията по теми, свързани с дейността и практически изпит.
  4. Кандидатите трябва да представят:
    • Заявление, в което се посочва длъжността, за която се кандидатства;
    • Професионална автобиография (CV, включително адрес и телефон за контакти);
    • Копие от диплома за завършено образование;
    • Копие от сертификат за степен на владеене на чужд език;
    • Копие на трудова/служебна книжка и други документи, удостоверяващи трудовия стаж / професионалния опит;
    • Копия на документи за завършени допълнителни курсове за повишаване на квалификацията, ако има такива.

    * Документите да бъдат подадени на български език, а издадените в чужбина се представят в легализиран превод на български език, след необходимото признаване и легализация от съответните оправомощени органи в Република България.

  5. Документите за участие в подбора се подават по пощата на адрес: гр. София, ул. „Сан Стефано” №29, БНТ за сектор „Деловодство и контрол на достъп” или лично на посочения адрес.

  6. Срокът за подаване на документите е до 25 юни 2018 г. - 17.00 часа, като задължително се отбелязва – за подбора за длъжността „секретар” в БНТ.

  7. След провеждане на първия етап – предварителен подбор по документи, допуснатите кандидати ще бъдат поканени за участие във втория етап – интервю и практически изпит.