РЕКЛАМА


Кампанията на БНТ2 „Да върнем блясъка на храма" събра досега 22 000 лева. Парите ще бъдат дарени за реставрация на ценните стенописи в Храм-паметника „Свети Александър Невски", които не са обновявани от 100 години. Фреските са рисувани от Иван Мърквичка, Антов Митов и други бележити български и руски майстори.

В присъствието на предстоятеля на храма - епископ Тихон, представители на фондация "Помощ за благотворителността в България" и екип на БНТ2 бяха отворени кутиите за дарения, разположени в предверието на храма. Събраните средства бяха запечатани в пликове на банката, в която е дарителската сметка и извозени до централната й сграда, където бяха преброени. Точната сума, събрана от дарения на посетителите на храма, е 2 178 лева и 66 стотинки. 19 хиляди лева са постъпили от есемеси по сметките на фондацията.

Към кампанията на БНТ2 досега се присъединиха и Виваком, Булбанк и Банка Пиреос.

Набирането на средства за възстановяване на стенописите продължава. Всеки, който иска да се включи в кампанията може да изпрати дарителски SMS с текст DMS NEVSKI на номер 17 777 за всички мобилни оператори. Цената на един SMS е 1 лев. Средства се събират и на банковата сметка: Уникредит Булбанк, IBAN: BG57 UNCR 7000 1520 7249 83, BIC: UNCRBGSF.

Дарителската кампания „Да върнем блясъка на храма" е един от успешните проекти на най-младия канал на БНТ - БНТ2. Програмата е сред първите у нас, излъчваща „в реално време" картина от 22 уебкамери, поставени на ключови места в големите градове. Единствено по БНТ2 новините в 19.30 се излъчват с различно съдържание за София, Пловдив, Варна, Благоевград и Русе в едно и също време. Основната цел на БНТ2 е да информира и да отразява местните проблеми, да търси гледните точки на жителите и кметовете в българските региони.

Специалните програми на БНТ 2 по време на Коледно новогодишните празници привлякоха рекорден брой зрители след стартирането на програмата през октомври 2011 година, показват пипълметричните данни. БНТ2 отбелязва тенденция на повишаване на гледаемостта, като през декември и януари увеличението на рейтинга спрямо преходните месеци надхвърля 30% (4+ аудитория, източник: ГАРБ).

РЕКЛАМА